Economia sălăjeană sub lupă: CLIO GROUP Zalău urcă standardul activităților de transport la cote de top

Firmele de succes din Sălaj care au o activitate recunoscută deja la nivel internaţional, dar şi clienţi cu greutate, pot fi numărate pe degete. În contextul în care concurenţa a devenit acerbă, pretenţiile clienţilor tot mai mari iar standardele europene tot mai ridicate, doar seriozitatea, investiţiile, pregătirea profesională şi o calitate ireproşabilă a serviciilor oferite mai pot oferi garanţia existenţei şi dezvoltării unei firme.

Societatea sălăjeană de transport internaţional şi construcţii Clio Group din Zalău face parte din galeria firmelor de top din România, pe profilul transporturilor rutiere, speciale, şi al construcţiilor civile. Fondată în urmă cu aproape 20 de ani, compania Clio Group din Zalău a intrat pe piaţa de profil din România prin activităţi de bază în construcţiile industriale, un domeniu pe cât de vast pe atât de greu de stăpânit în contextul în care pe piaţă existau deja de multă vreme firme de renume care operau în domeniu.

Cu paşi mici, dar bine calculaţi, compania s-a dezvoltat treptat şi a reuşit în scurt timp să-şi extindă sfera de activităţi astfel încât portofoliul de afaceri a fost îmbogăţit cu divizia de transporturi, inclusiv transporturi speciale, divizie care a fost operaţională începând de la cel mai simplu nivel, urcând treptat către niveluri ridicate şi o mai mare diversitate de servicii. Compania a investit profitul, în special în achiziţionarea de camioane noi, de la producători de top, exigenţa în acest punct fiind la cele mai înalte cote, în perfecţionarea angajaților, în logistică.

Compania deţine în acest moment 20 de camioane de mare tonaj, noi şi performante, urmând ca în cursul acestui an să fie achiziţionate încă cinci camioane, de asemenea noi. Acestea operează pe rutele din Uniunea Europeană, pe trasee cum ar fi Germania-Suedia, Germania-Danemarca, Germania-Franţa, Germania-Italia, Germania-Danemarca şi Germania-Benelux (Belgia, Olanda, Luxemburg). Flota auto s-a mărit odată cu cererile de servicii de pe piaţa transporturilor care, în ultimii ani, au crescut considerabil. Tototdată, în paralel cu pretenţiile ridicate ale clienţilor, au crescut în mod firesc şi standardele de calitate ale serviciilor oferite de angajaţi. Camioanele sunt din cea mai nouă generaţie, beneficiază de dotări tehnologice la înalte standarde, certificări la zi (Euro 6, certificări EEV etc.) mijloace de securitate şi comunicare facile, moderne. Bunurile transportate sunt, fără excepţie, asigurate. Fiecare unitate în parte este monitorizată GPS printr-un serviciu de dispecerat, orice problemă ivită pe traseu sau de altă natură fiind în permanenţă în atenţia celor care răspund de acest segment.

 Titani mondiali din industrie se regăsesc în lista de clienţi ai societăţii

Printre clienţii care au semnat contracte pe termen lung cu Clio Group sunt Holzindustrie Schweighofer, ​​Heinloth Spedition, Gruber Logistica, BlueWater Shipping, Lkw Walter, Silva Group, Bendix, DSV, Egger, Michelin, Star Transmission – Daimler Mercedes, Cemacon, Tenaris, Mineral Quantum, Heinloth Spedition. Sunt concerne de top, vârfuri la nivel European şi mondial în diverse domenii. Condiţiile de muncă la Clio Group sunt cele întâlnite la firme similare din Europa. Putem spune acelaşi lucru şi despre partea cea mai… sensibilă – salariile, atunci când aflăm că un şofer poate ajunge să câştige până la 2.500 de euro lunar sau chiar mai mult.

Un şofer angajat la Clio Group câştigă un salariu lunar net cu o medie cuprinsă între 1.800 şi 2.500 de Euro, în funcţie de numărul de curse, calificare, traseele efectuate şi tipul transportului. Directorul comercial al societăţii, Cristian Hodiş, ne-a vorbit despre nivelul la care societatea a ajuns în serviciile pe care le oferă clienţilor: “Aşa cum probabil bănuiţi, atunci când vorbim despre clienţi de un asemenea caliburu, pretenţiile privind calitatea serviciilor pe care le oferim sunt dintre cele mai mari.

Compania noastră încadrează meseria de şofer într-un cu totul alt plafon decât cel cunoscut sau perceput în acest mediu profesional la noi în ţară. Şoferul este ambasadorul firmei noastre, este omul care intră în contact direct cu clientul, este persoana de care depinde atât imaginea, cât şi prestigiul firmei noastre. Deci nu discutăm de un simplu << şofer >>. Încercăm să ne dezvoltăm pe toate planurile, să ne modernizăm permanent. Organizăm inclusiv cursuri pentru angajaţii noştri, începând de la dezvoltarea capacităţilor de comunicare, de învăţare sau perfecţionare a limbilor străine dacă angajatul doreşte să avanseze pe scara profesională, până la felul în care trebuie să se prezinte pe traseu, ori la destinaţie, în faţa clientului. Imaginaţi-vă că şoferii noştri au un echipament de “manager”. Costume sau sacouri inscripţionate discret, comode, confecţionate din materiale care să ofere o senzaţie de confort pe traseele lungi.

Dotare tehnică, gadgeturi utile în traseu etc. Sunt amănunte care par lipsite de importanţă însă care au un impact extraordinar în modul în care o companie este percepută de clienţi şi atârnă extrem de greu în alegerile făcute de aceste companii. Avem un << hub >> înfiinţat în Zalău, un fel de sediu multifuncţional în care şoferii se pot odihni în dormitoare confortabile, hub dotat cu spălătorie de haine, bucătării, băi şi tot necesarul. Un astfel de centru urmează să-l înfiinţăm în Germania, pe partea de nord-vest, acolo unde este cel mai important nod rutier în cursele pe care le efectuăm, un loc în care şoferii noştri să găsească tot ceea ce au nevoie pentru a se odihni şi a se reface după o cursă lungă.

Cei care doresc să se angajeze pot veni la sediul nostru acolo unde pot obţine absolut toate informaţiile pe care le doresc, de la salarizare, condiţii, prezentare a activităţii, tot ceea ce doresc”. Societatea are o unitate Service de peste o mie de metri pătraţi proprie şi un depozit de logistică, în Zalău. Cele mai importante lucruri pe care le cerem sunt seriozitatea şi motivația celui care doreşte să intre în familia noastră de a lucra la standarde înalte. Cerem aceste lucruri şi oferim, fireşte, o remuneraţie pe măsură, multe alte avantaje precum şi condiţii de muncă excepţionale”, a adăugat Cristian Hodiş.

Firma caută şoferi cu experienţă, ingineri şi lucrători în construcţii

Problemele de resurse umane cu care mulţi angajatori din Sălaj se confruntă, nu ocolesc nici această societate aflată în plină expansiune. “Din păcate, ne confruntăm cu o situație ce se regăsește în multe societăţi mari din judeţ. Oamenii care vin, mare parte din ei trimişi de Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă, ne cer, în loc de informaţii despre ce ar putea să facă şi cât ar câştiga, o… negaţie. Adică, eu, ca director, să anunţ AJOFM că el este incompatibil cu postul pentru care instituţia, în urma calificărilor deținute, l-a trimis la noi.

Este un trend distructiv atât pentru economie, cât şi pentru societate în general, pentru cei care suportă financiar ajutoarele de şomaj ale acestei categorii de aşa-zis şomeri care refuză sistematic locuri de muncă pentru care au calificări, indiferent de domeniul la care facem referire, vorbesc la modul general. Pot să vă spun că problema cea mai mare în acest moment nu este neapărat lipsa locurilor de muncă, ci mai degrabă diminuarea dorinţei de a munci din partea unor cetăţeni. Iar acesta este un lucru trist, mai ales în condiţiile în care încerci să oferi un post sigur, bun şi un salariu asemenea”, ne spune Cristian Hodiş.

O altă latură pe care firma se dezvoltă în prezent este activitatea de subcontractare a sericiilor de transport, tocmai din motivul acesta, al imposibilităţii acoperirii în întregime a solictărilor care vin din partea clienţilor. Transporturile sunt din cele mai diverse, de la mărfuri industriale până la medicamente. Directorul comercial al societăţii spune că un transport poate avea valori uriaşe, de milioane de euro. Este lesne de înţeles de ce clienţii au pretenţii atât de mari în ceea ce priveşte standardul de calitate oferit de această firmă de transport. Şi pe partea de construcţii civile societatea s-a dezvoltat în ultimii ani, tocmai prin prisma serviciilor de calitate pe care le oferă. Standardele, şi aici, sunt ridicate iar cei care nu îşi fac treaba la cotele solicitate, nu au şanse mari să prindă vechime în firmă. Locuri de muncă libere sunt atât pentru ingineri, cât şi pentru şoferi, muncitori, constructori, zidari şi alte categorii de personal.

Pretenţii europene – remuneraţii şi condiţii de lucru pe măsură

„Meseria de şofer pe TIR nu este una uşoară însă oferă atât satisfacţii cât şi beneficii.Lucruri ce trebuie luate deopotrivă în calcul de un potenţial solicitant al unui post în firma noastră. Distanţele sunt mari, cursele durează de la câteva zile până la două săptămâni, însă un şofer profesionist ştie toate aceste lucruri, iar dacă el are condiţii de muncă bune, este asigurat, are o maşină nouă şi performantă şi un salariu bun, chiar foarte bun, inconvenientele şi neplăcerile dispar treptat sau sunt mai puţin vizibile. Suntem o echipă extrem de unită, suntem mereu în contact unii cu alţii, ne sprijinim, ne ajutăm reciproc şi vrem ca atât noi, cei din conducere, angajaţii şi nu în ultimul rând, clienţii, să fim cu toţii mulţumiţi în final”, a conchis directorul comercial de la Clio Group Zalău.

Deşi angajaţii sunt asiguraţi, fireşte, în sistemul de asigurări de sănătate, compania a început demersurile pentru a le oferi şoferilor un pachet suplimentar de asigurări de sănătate şi de viaţă încheiat la una dintre cele mai mari companii de profil din Austria, pentru că societatea doreşte şi din acest punct de vedere angajaţii să fie pe deplin acoperiţi în cazul unor evenimente neplăcute, indiferent de natura ori gravitatea acestora. În acest moment, societatea CLIO Group SRL pune la dispoziţia doritorilor 21 de locuri de muncă, astfel: conducător auto mare tonaj – 7 locuri vacante, inginer construcţii civile 2 locuri vacante, zidar – 3 locuri vacante, finisor – 3 locuri,  dulgher – 3 locuri, mecanic auto -1 loc, inginer autovehicule rutiere – 1 loc, expeditor internaţional – 1 loc.

Personalul angajat provine din toată ţara, iar sediul societăţii, acolo de unde pot fi obţinute toate informaţiile, este în Zalău, pe strada Fabricii nr. 10, telefon 0260 619 819. Un amănunt care poate oferi celor interesaţi dimensiunea standardelor de calitate şi o imagine de ansamblu edificatoare, este faptul că doar auditul desfăşurat înainte de semnarea unuia dintre cele mai importante contracte (este vorba despre un contract semnat cu concernul BlueWater) a durat un an. Prin urmare, dacă un potențial client monitorizează şi verifică, timp de un an, activitatea unei societăţi înainte de a semna un contract cu aceasta, probabil că orice altă apreciere suplimentară este de prisos.

(P)

 

17 Thoughts to “Economia sălăjeană sub lupă: CLIO GROUP Zalău urcă standardul activităților de transport la cote de top”

  1. Anonim

    Este o firma serioasa si e normal sa aibă asemenea clienti. Bine ar fi sa avem cat mai multe firme in Salaj de felul asta care sa ofere locuri de munca si salarii mai decente, nu 800 de lei sau 1200. Când vine vorba de economie is numai vesti proaste mereu.

  2. Anonim

    O firma cu angajați valoroși , implicați in ceea ce fac și adesea întâlniți la expoziții și cursuri de calificare , cu felicitări sincere pentru Gabriela Chis ! Rudean

  3. Anonim

    care e legatura ziaristului cu aceasta firma?
    Cata publicitate a cumparat aceasta firma la ziarul dvs?
    O firma de transport care face transport pe comunitate nu are nevoie de reclama intr-un ziar local, clientii ei sunt din afara tarii, sigur nu citesc Magazin Salajean. Deci?!

  4. Anonim

    un sofer care face curse tur – retur de 2 saptamani nu castiga 2500 euro / luna in viata vietii lui. E platit, in medie, cu 10 centi/km. Si se bucura daca patronul nu il tine la cabina mai mult de 3-4 zile la rand. Daca strici masina, o repari pe banii tai. Te si obliga se mergi cu magnetul, peste programul legal.

    1. Anonim

      ce prostii spui…

  5. dary

    Ma anonimule nu sut angajat la ei si habar nu am de firma asta dar euro 6 cum merge cu magnetu ? Reparatii platite de soferi cred ca sant oglinzi rupte sau ce stiu eu ce maruntisuri iar plata cred ca e cum spui tu reporteru s-a prostit si a scris ceva adevarat ca soferii castiga in functie de curse deci in concluzie plata e la km sa mai scrie reporterul un articol pentru firma asta si dupa ce intra in vigoare acordul semnat intre cele 9 tari vest europene contra pirateriei sa vedem cum s-e mai lauda atunci cu clientii multe firme de marimea asteia o sa dispara pentru nu o sa faca fata concurantei pe cursele tur retur ca doar stea mai raman pe comunitate nu se mai poate sta cu lunile ‘|«

  6. Major Gabriela

    Va felicit pentru performanta. Si chiar daca este un articol publicitar, este interesant, bine scris si util pentru multi care sunt interesati. Invidiosii – liber la comentat aiureli, ramaneti cu rautatea si gustul amar. Bravo lor si succes pe mai departe acestei firme. Avem nevoie in Salaj de astfel de oameni seriosi, destul suntem ultimii la toate capitolele!

  7. ķsjdbdbd

    Adevaru aflati de la soferi ce e scris acolo mai sus e contra cost

    1. Dinu

      Nimeni nu e tinut cu forta intr-o firma. Cum adica „adevarul il aflati de la soferi”, credeti ca sunt tinuti in lanturi? Bravo lor, iar carcotasilor care gasesc mereu nod in papura, sa le fie de bine. Cainii latra, caravana trece. Da, se munceste mult insa si banii sunt pe masura sacrificiilor. Multa sanatate tuturor si succes acestor oameni care lucreaza acolo si au rezultate atat de frumoase!

  8. Negreanu Marian Marius

    Dacă anunțul este pe bune,tot respectul. Realizări frumoase si fructuoase vă doresc.Împărtăsiti si altora concepția D-voastră despre cum trebuie să se lucreze cu Oamenii.

  9. Mihai

    Succes in continoare!!!

  10. Burtea Eugen

    Buna ziua , as dori mai multe infotmatii , cit e salariu pe tara , diurna pe zi , perioada deplasarii , cit stai in libere , singur sau echipaj , eu acum lucrez pe comunitatecde 4 ani la aceeas firma dar daca la alta firma se plateste mai bine si conditii mai bune , de ce sa nu incerc. Tel +40755834572 .Multumesc

  11. Lucian Mihalca

    Este cel mai complet comentariu si descriere al unei firme de transport. Bravo! Sper ca e si adevărat,tot ce spuneți.

  12. Follet

    Am citit cu placere si articolul ofera multe informatii celorcare vor sa munceasca, sa gaseasca un post mai bu decat ceea ce avem in mod normal si bine stim ce avem.. Este o firma cu multi ani in spate iar daca clientii sunt atat de mari si pretentiosi este clar ca e vorba de seriozitate. Mult succes si ar fi bine sa avem si alternative care sa semene cu aceste oferte, industria noastra si economia sunt la pamant.

  13. Anonim

    si euro 6 merge cu magnet (I se spune telecomanda). Plata soferului pe km e ilegala.
    Tot nu am inteles legatura autorului cu aceasta firma. Felicitari acestei societati.

  14. Anonim

    Prosti si aberați am lucrat in aceasta firma si am rămas cu un gust amar si dezamagire

    1. Anonim

      Bună ziua, aș vrea să știu de ce nu crezi foarte bine această companie? Mi s-a oferit un loc de muncă aici și aș vrea să știu tot ce pot dacă vreau să lucrez pentru această companie. Mulțumesc.

Leave a Comment